CANALS & MUNNÉ MÉS QUE UN CELLER

Aquest divendres dia 10, i seguint la nostra tasca d’anar-vos informant dels cellers i experiències de les mateixos, perquè posteriorment pugueu realitzar-les vosaltres,  visitem el celler CANALS & MUNNÉ , a Ctra. de Sant Sadurní a Vilafranca, Km 0,5, a Sant Sadurní d’Anoia (Barcelona),. Nosaltres  vam realitzar la visita que fan a la CAVA NOVA, perquè a més, encara conserven la cava antiga, la primera, el CELLER VELL, que està al mateix Sant Sadurní d’Anoia, a la Plaça Pau Casals 6., pel que disposen de dos caves, que ja us explicarem.

Comencem la visita donant-nos la benvinguda amb una saborosa copa de cava i un pica pica, amb un porta copes que portaríem penjat a tot el recorregut, ja que, vam anar fent tasts durant el mateix. Ens va fer de guia el Carles Parés, una agradable persona i bon guia ja que ens va fer un ensenyament i aclariments durant els 45 minuts que va durar la visita, que, a més atenent generosament a cadascuna de les persones que li anaven fent diferents preguntes, un gran expert.

Després de la benvinguda vam iniciar la visita cap a la zona de producció, que, en ser divendres, la línia estava en rendiment i vam poder veure l’elaboració de l’ompliment i l’etiquetatge de les ampolles, cosa molt curiosa ja que sempre l’havíem vist parada, va ser genial veure-la en funcionament.

Seguidament vam baixar al celler que està a uns 17 mts, sota el terra, aproximadament, i allà el Carles ens va anar explicant com  elaboran els seus grans caves i extraordinaris vins,  des de la selecció fins a l’etiquetatge final. Aquí ja comencem el primer tast amb un excel·lent cava ADN CANALS GRAN RESERVA

ADN Canals Brut Nature CUPAJE: Macabeu 40%, Chardonnay 30% y Parellada 30%.

Seguim pel celler mentre el Carles ens va il·lustrant sobre el complet i complex procés dels caves fins arribar a un altre punt en què ens esperava un altre tast, aquest cop d’un esplèndid Vi Rosé Princeps

Rose Prínceps CUPAJE: Merlot y Syrah

I dir que, dels dos tastos quedem tots encantats, a tots ens semblen  de qualitat i esplèndids. Cal dir que  CANALS & MUNNÉ, van ser un dels primers cellers a elaborar vins i caves sota el mètode Champaegnoise i que des del 1915 està elaborant els seus caves.

En aquest punt s’uneix a nosaltres l’Esther, que ens porta al final del celler i ens ensenya unes ampolles que porten al celler 10 anys, és el darrer cava que han tret al mercat el “X10” és un cava de xarel-lo  100%, de vinyes velles de més de

100 anys, es van començar a vendre el any passat  i és d’elaboració limitada,  només s’elaboren 100 ampolles a l’any i  es venen a nivell nacional, i va embotellada en una bonica i elegant caixa de fusta

D’aquí ja vam pujar al Wine bar i botiga, on vam començar la visita i on ens tenien preparat un aperitiu per marinar amb el tercer i últim tast un magnífic Cava Lola Rose Pinot Noir – Brut

Lola Rose Pinot Noir – Brut VINARI D’OR 2018- GIROVI D’OR 2019 CUPATGE: 100 % Pinot Noir

No volem acabar sense fer una picada d’ullet a un cava que ens va cridar molt    l’atenció, així que ho percebemel Cava “PRIDE”, un cava Brut Gran Reserva, de 48 mesos, mínim de criança, envasat en una ampolla amb un màgnific i preciosos disseny, però el particular de aquest cava, és que està elaborat i pensat, exclusivament, per a un col·lectiu en especial, una gran i màgnifica idea que elogiem, un cava especial, per a l’orgull de ser qui ets, per gaudir amb qui realment es desitja sense importar sexe, per estimar la diversitat

PRIDE- Brut Gran Reserva. Cava especial per gaudir-lo acompanyat de la persona que realment desitgis ( sense importar sexes)

CUPATGE: Xarel·lo 50%, Macabeu 30% i Parellada 20%

Com hem comentat al principi, actualment CANALS & MUNNÉ, tenen dos cellers el que nosaltres vam visitar (el nou) LA CAVA NOVA” i la inicial el CELLER VELL, un celler centenari, el primer que va construir CANALS & MUNNÉ, al poble de Sant Sadurní, a 1915, en concret, Josep Canals Capellades, el besavi i fundador de l’empresa, que d’elaborar vi per a la família i amics, va començar a comercialitzar-lo i sent un home emprenedor, va tenir la genialitat, d’estendre el negoci de la venda de vi i cava, fent un lloc de lleure, on a part de poder comprar i beure els seus vins i caves, podies fer barbacoes i així va anar creixent el negoci, fins que fa 30 anys van haver d’aixecar el nou celler fora del poble de Sant Sadurní, entre les vinyes,.Avui dia a part de poder visitar-lo com a celler , també és un restaurant, per la qual cosa pots passar una meravellos i perfecta matí.

A més de totes aquestes visites i experiències, també  disposen de la “ESMORZAR ENTRE VINYES”, tot l’any, tots els dies, on gaudir de la natura, passejar pel bosc, visitar les vinyes, esmorzar amb botifarra a la brasa amb guarnició , pa amb tomàquet i com no, una copa del seu excel·lent cava, també visitaràs un parc d’animals, un gaudi d’experiència, per anar amb amics o família.

📸 Canals&Munné

Ja no tens excusa per no saber què fer, un cap de setmana qualsevol altre dia de la setmana, et despertes amb la calma i amb tot el dia per davant i ja veus , CANALS & MUNNÉ, és la teva sortida, té activitats per a tu, per a la teva família o amics, ja no ja no tens pretext per avorrir-te,  realitza una de tantes experiències, no te’n penediràs, en voldràs fer més, CANALS & MUNNÉ, t’enganxarà.

Video Canals&Munné

Restaurante Canals & Munné

Pl. de Pau Casals, 6, 08770 Sant Sadurní d’Anoia, Barcelona

938 91 03 18

reserves@canalsimunne.com

Bodega Canals & Munné

Carretera de San Sadurní a Vilafranca, Km 0.5, 08770 Sant Sadurní d’Anoia, Barcelona